Berita Baik Minda Saham Sempena Ramadhan..

Assalamualaikum 

Salam sejahtera..

Hai saya Sabhi Saad..otai saham

selamat berhujung minggu dan berpuasa

2 minggu ni saya dalam pembikinan untuk module online asas saham 0.1
berbentuk ebook digital

berkurung sekejap untuk meterial...

memandangkan negara kita tengah mengorak langkah industri 4.0 digital 

jadi saya dan minda saham turut tidak ketinggalan untuk mendidik orang ramai berkenaan bursa saham melalui platform digital

di dalam ebook ini terdapat 10 bab bermula dari membuka akaun sehingga jual beli 

module ini sangat sesuai bagi yang belum ada asas saham kerana saya ada "guide" mengikut step

tanpa perlu bersusah payah nak hadir seminar asas saham..

saya faham nak datang ke kelas atau mana mana program sangat jauh

ada yang terpaksa ambil cuti,perlu spend kos perjalanan,hotel dan sebagainya

menyebabkan hasrat nak belajar saham tu tertangguh..

Jadi saya memudahkan untuk anda belajar..

ebook digital asas saham ini di tulis oleh saya sendiri dan juga kerjasama team minda saham

jika ada yang berminat nak tempah awal boleh bagi nama dan contact tak perlu buat apa apa lagi pembayaran klik di sini go asas saham 

saya dan team baru habiskan 50% module..

dalam masa terdekat team minda saham akan launching..




entri kali ini saya cuma mahu berkongsi berkenaan perkembangan minda saham...

kita jumpa di artikel seterusnya ya... 

Ulasan