Pendaftaran Kelas Powerful Bursa Saham 2019 Dibuka



Assalamualaikum

Bismillah 


Memandangkan ramai yang bertanya saya,tuan tak ajar ka ilmu saham,pengalaman dah 25 tahun


Ya boleh,saya mahu ajar  terutama kepada mereka yang belum pernah menceburi bidang saham ni


ada yang nak belajar?


Ilmu saya beri ni sangat padat kerana gabungan ilmu teknikal dan fundamental


Ilmu teknikal sangat sesuai untuk "intraday" trading setiap hari minggu boleh buat profit untung


manakaka fundamental menumpukan jangka panjang minima 3 bulan


boleh gabung kedua dua "powerful" kan?


tajuk fundamental ni saya telah dedah di artikel sebelum ini formula Magic SBS,BETA,HARTA,Meluncur Ombak dan Gann Square



jika ada yang mahu anda boleh hadir di lokasi berikut


Lokasi 1 Kedah


Lokasi:Alor Star Bilik Seminar As Sofi 

Tarikh:2-3hb March 2019 (2 hari)
Masa:9.30 am-5.00 pm
Hari:SABTU&AHAD

Lokasi 2 Perak


Lokasi:Ipoh Bilik Seminar Mylegacy

Tarikh:9-10hb March 2019 (2 hari)
Masa:9.30 am-5.00 pm
Hari:SABTU&AHAD

setiap lokasi minima 5 orang dan maksima 15 orang


lagi minima lagi bagus sebab saya pentingkan kualiti dan fokus untuk anda melabur di bursa saham


Klik sini untuk daftar bit.ly/PowerfulBursaSaham


Yuran berpatutan dan akan di info selepas daftar


"Kegagalan itu bukanlah lawan kepada kejayaan,kegagalan sebenar adalah tidak berbuat apa apa"


jumpa anda di sana...

Ulasan